wtorek, 23 października 2012

"Skrzyp polny" vs "Skrzyp optima"

     Postanowiłam zadbać o włosy od wewnątrz i w Rossmanie zawędrowałam na półki z suplementami. Wybrałam suplement najtańszy, ze względu na ograniczony budżet, ale ie omieszkałam przeanalizować skład kilku opakowań i sięgnęłam po całkiem dobry produkt. Tak myślałam do momentu aż w Biedronce kupiłam następny i w domu porównałam co konkurencja oferuje...


1. Skrzyp polny - Labovital - cena: 12,99 zł



25 mg ekstraktu ze skrzypu polnego i 10 mg ekstraktu z ziela pokrzywy.
Zawartość opakowania: 60 kapsułek. Sposób użycia: 2 razy dziennie jedną kapsułkę. Daje to nam 30 dni kuracji.

2. Skrzyp Optima - NP Pharma - cena: 5,99 zł



25 mg ekstraktu ze skrzypu polnego i 10 mg ekstraktu z ziela pokrzywy.
Zawartość opakowania: 80 kapsułek. Sposób użycia: 2 razy dziennie jedną kapsułkę. Daje to nam 40 dni kuracji.

Jak widać Biedronkowy skrzyp ma bogatszy skład, bowiem na liście pojawiło się więcej składników odżywczych. Zawartość ekstraktu z skrzypu i pokrzywy jest identyczna. Opakowania różnią się ilością kapsułek - Skrzyp optima wystarczy na 40 dni, a do tego jest znacznie tańszy - za lepszy skład i większą ilość zapłaciłam połowę taniej.

Ciekawy jest również fakt, że firma NP Pharma, która produkuje Skrzyp Optimę dla Biedronki jest producentem znanej Skrzypovity, której cena sięga 18 zł przy takim samym składzie jak jej krewna z Biedronki. Głowię się tylko w czym tkwi różnica? Ja jej nie dostrzegam, więc nie będę przepłacać.

2 komentarze:

  1. Niepokoi mnie tylko obecność utwardzonego oleju sojowego i zelatyny w skladzie Skrzyp Optima. W tabletkach SILICA tego nie znajdziemy. 20tb za ok 4.5zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz przybliżyć dlaczego te składniki Cię niepokoją?

      Usuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...