poniedziałek, 15 października 2012

Witam i ja...

O czym będzie ten blog? Któż to wie ;) Jako początkująca włosomaniaczka zaczynam eksperymentować na sobie, ale nie będzie to blog z poradami, analizami składu kosmetyków czy opiniami który szampon jest lepszy. Jest tyle mądrych stron w sieci, po co mam dublować ;) Potrzebuję po prostu miejsca, gdzie mogłabym zapisywać swoje spostrzeżenia, by w każdej chwili do nich wrócić. A moja pamięć bywa zawodna...

Jest to mój debiut blogowy. Zakładam bloga chyba z ciekawości, bo nigdy nie pisałam. I z zazdrości, bo tyle jest pięknych blogów na necie, pomyślałam więc, że też chcę pisać, dzielić się swoimi obserwacjami, myślami. Też chcę mieć swoje miejsce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...