niedziela, 24 marca 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 18-24 marzec 2013

Witam z telefonu ;) dziś też nie będzie tabelki, nie wiem czy dałabym radę na tym małym ekranie ją edytować. Z góry przepraszam za błędy, które mogą wystąpić-słownik w telefonie potrafi zrobić niezłego psikusa  :)
Wracając do tematu... tydzień minął pod znakiem oleju kokosowego- zrobiłam aż dwa olejowania. Ale może po kolei:

Wtorek:
* O-odżywka joanna miód i cytryna
* M-mycie Facelle
* O-odżywka garnier

Czwartek:
* olej kokosowy na włosy i skalp na 6 godzin
* mycie dwokrotne Facelle
Nie nakładałam już odżywki. Chciałam sprawdzić jak włosy zareagują na olej. Byłam pozytywnie zaskoczona-włosy mogłam rozczesać bez problemu, były sypkie i niesamowicie gładkie.

Sobota:
*olej kokosowy na 1,5 godziny
*mycie Facelle dwukrotne
Znowu bez odżywki i tym razem to był błąd. Nie wiem czy zawinił krótki czas olejowania ale włosy po wysuszeniu były dość nieposłuszne i zbyt lekkie. Musiałam przed wyjściem obciążyć końcówki lekko odżywką b/s. Dodatkowo po powrocie i ponownym rozczesaniu zaczęły się lekko elektryzować. Zastanawiam się czy to wpływ oleju kokosowego czy po prostu brak odżywki.

To tak w skrócie. Zamierzam nadal olejować i przyglądać się efektom. A i dodam, że w tym tygodniu brałam codziennie 1x skrzyp, 1x magnez i 1x olej z wiesiołka.
Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego wieczoru.
Zdjęcie z komórki ;) ciut kiepska jakość... 

2 komentarze:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...