czwartek, 21 marca 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 4- 17 marzec 2013

Tym razem podsumowanie dwóch tygodni pielęgnacji. Nie wpisywałam danych do tabelki, bo w każdym tygodniu stosowałam ta sama pielęgnację.

W pierwszym tygodniu było to co  dwa dni:
* olejek łopianowy na skalp + serem olejowe na długość- na pół godziny przed myciem
* mycie szamponem farmona brzozowym
* odżywka  granier d/s

Efekty: zarówno włosy i skalp przetłuszczały się mocniej niż zwykle.

Ciut się zniecheciłam, dlatego drugi tydzień był standardowy:
* O- odżywka Joanny miód i cytryny
* M- mycie płynem Facelle 50 plus
* O- odżywka garnier

Efekty: dużo lepiej. Włosy mniej przetłuszczone. Myślę, że źle domywałam nakładane oleje.

Nowością w pielęgnacji jest wspomniany płyn do higieny intymnej Facelle 50 plus, którego tym razem wybrałam ze względu na zapach. A wczoraj nabyłam olej kokosowy w markecie, ale o tym innym razem.

A poza tym testuje właśnie pisanie bloga  z telefonu komórkowego, ciekawe jak wyjdzie :)

Pozdrawiam odwiedzających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...