poniedziałek, 4 marca 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 18 luty - 3 marzec 2013

Początek tygodnia mało ciekawy pod względem pielęgnacji, udało mi się zrobić olejowanie olejem słonecznikowym dopiero w piątek. Myję nadal Farmoną brzozową, bo nie kupiłam jeszcze nic łagodniejszego. Po umyciu nakładałam nową odżywkę Garniera oraz maskę Biovax dla przetłuszczających. Wyczerpałam też buteleczkę Jantaru. Skóra głowy mnie trochę swędzi i nadal mam lekki łupież, który zaczyna się sypać jak drapię i wydłubuję. Od niedzieli zaczęłam eksperyment z olejkiem łopianowym, który wtarłam w skalp na 30 minut. W tym samym czasie włosie potraktowałam serum zrobionym z mgiełki Farmony, oleju sezamowego i odżywki Joanny. A o suplementach to już zupełnie zapomniałam...
 
poniedziałek
OdżywkaJoanna Naturia miód i cytryna
skrzyp optima
MycieFarmona brzozowywiesiołek
OdżywkaBiovax dla przetłuszczających - na 15 minutinne
WcierkaJantar w mokry skalp


uwagi: coś nie tak... obciążyło mi włosy
wtorek
Odżywka
-
skrzyp optima
Mycie-wiesiołek
Odżywka-inne
Odżywka b/s
-

Wcierka


uwagi: szybko przetłuszczone, końcówki posklejane
środa
OdżywkaJoanna Naturia miód i cytrynaskrzyp optima
MycieFarmona brzozowywiesiołek
Odżywka
Garnier drożdże piwne i owoc granatu - na 10 minut
inne
WcierkaJantar w mokry skalp


uwagi: 
czwartek
Odżywka
-
skrzyp optima
Mycie-wiesiołek
Odżywka
-
inne
Wcierka-

Odżywka b/s-

uwagi:
piątek
Odżywka
skrzyp optima
Mycie
wiesiołek
Odżywka
inne

Olejna noc olej słonecznikowy


uwagi: 
sobota
Odżywkaolej słonecznikowyskrzyp optima-
MycieFarmona brzozowywiesiołek
OdżywkaGarnier drożdże piwne i owoc granatu - na 10 minutinne
WcierkaJantar w mokry skalp

uwagi:
niedziela
OlejOlejek łopianowy w skalp na 30 min.
skrzyp optima2 kapsułki
SerumOlej sezamowy+odżywka+mgiełka Farmony (1:1:1) - na długość włosów na 30 minut.wiesiołek3 kapsułki
MycieFarmona brzozowyinne1 x magnez
OdżywkaGarnier drożdże piwne i owoc granatu





uwagi: Olejek łopianowy na skalp i serum na włosy nałożone w tym samym czasie, przed myciem.


Na żółto - olejowanie, na czerwono - maska, na zielono - laminowanie

3 komentarze:

  1. Ja niestety całkowicie zaprzestałam olejowania, nie mogę znaleźć czasu i zapominam, a wielkich efektów również nie widziałam i się zniechęciłam. I pozwól że zadam Ci pytania - co daje aplikacja Jantara na mokry skalp? Lepsze efekty, czy to po prostu "tak po prostu"? ;d ja go stosuję na noc na suche włosy, chociaż efektami nie mogę się pochwalić...

    Chciałam również Ci powiedzieć, że zostałaś przeze mnie nominowana do liebster blog award, jeśli chcesz wziąć udział i odpowiedzieć na moje pytania, będzie mi bardzo miło :)
    (http://meenthe.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award-po-raz-drugi-i.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikowałam Jantar na mokry skalp, bo... hmmm... w sumie tylko wtedy mi się o nim przypomina. Wtedy wykonuję wszelkie zabiegi włosowe, w innych momentach po prostu zapomnę ;) Ja po Jantarze nie zauważyłam żadnych efektów, ale to pewnie z winy braku systematyczności...

      Dziękuję za nominację, muszę się zapoznać z zasadami takich zabaw, bo nigdy nie brałam w czymś takim udziału. Tak czy inaczej, fajnie, że ktoś o mnie pomyślał ;)

      Usuń
  2. świetny pomysł z tą tabelką :)
    Zostałaś nominowana do wzięcia udziału w tagu: http://wyczesana.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...