sobota, 12 stycznia 2013

Podsumowanie suplementacji skrzypem

     Zaczął się weekend :) Zrobiłam kawę i nałożyłam olej na włosy (nowość! nabyłam olej sezamowy!) i spróbuję skrobnąć kilka słówek o suplementacji skrzypem, którą zakończyłam w grudniu.

     Pod lupę wzięłam dwa suplementy:


  1. Skrzyp polny - Labovital - cena: 12,99 zł
  2. Skrzyp Optima - NP Pharma - cena: 5,99 zł
Zestawienie porównawcze zrobiłam tutaj: "Skrzyp polny" vs "Skrzyp optima"

Dlaczego warto stosować zioła skrzypu i pokrzywy? O suplementacji pisała m.in. Anwen > tutaj <
Ja kupiłam pierwsze opakowanie z myślą o problemie z wypadającymi włosami. Miałam nadzieję też na wzmocnienie włosów i paznokci i piękniejszą skórę.

Najpierw przyjmowałam przez 30 dni skrzyp z firmy Labovital, później przez 40 dni Skrzyp Optimę. Łącznie 70 dni (ciut więcej, bo zdarzyło mi się zapomnieć). W obu przypadkach po 2 kapsułki, czyli dawkę 50 mg ekstraktu ze skrzypu polnego i 20 mg ekstraktu z ziela pokrzywy. Oprócz ceny i składu na korzyść skrzypu biedronkowego innych różnic nie zauważyłam.

Co zauważyłam?

+ włosy przestały wypadać,
+ włosy rosną 1,5 cm miesięcznie,
+ pojawiają się babyhair (ale nie wiem czy to zasługa skrzypu),
+ paznokcie szybko mi rosną, są twardsze, nie łamią i nie rozdwajają się,
+ skórki wokół paznokci są zdrowe, nie zadzierają się,

- cera niestety nadal ma wiele niedoskonałości, na skórze nie zauważyłam żadnych efektów.

Tak prezentowały się moje paznokcie na początku grudnia. Są nagie i oprócz pilniczka i czasem bezbarwnej odżywki (raz na miesiąc?) nic więcej z nimi nie robię.


Ogólnie jestem zadowolona, bo przede wszystkim włosy przestały wypadać. Nie wiem na ile to zasługa tego suplementu, czy innych zabiegów kosmetycznych, które wykonuję równocześnie.

Czy kupiłabym ponownie? TAK, ale niestety Skrzyp Optima zniknął z Biedronki. Myślę, że nie warto przepłacać, skoro i tak dostajemy to samo u innych (droższych) producentów.

To jednak nie koniec mojej przygody z tymi ziółkami. Po tygodniu przerwy od stycznia zaczęłam regularnie pić herbatkę z skrzypu i pokrzywy (po jednej saszetce). A z suplementów na tapecie obecnie jest olej z wiesiołka oraz oczywiście picie drożdży :)

Stosowałyście suplementy skrzypu i pokrzywy?

2 komentarze:

  1. Skrzyp Optimę, stosowałam, stosuję i lubię. Włosy dzięki niemu przestały wypadać:)
    Dorwałam 2 opakowanie w biedronce gdy jeszcze były:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałowałam, że nie kupiłam więcej... ale nic straconego, one pojawiają się co jakiś czas :)

      Usuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...