niedziela, 6 stycznia 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 31 grudzień 2012 - 6 styczeń 2013

Ależ ja mam sklerozę! Nie zapisywałam sobie w ciągu tygodnia jak wyglądała moja pielęgnacja i teraz (w niedzielę) głowię się by sobie przypomnieć. Muszę być bardziej systematyczna w wypełnianiu tabelki. O mały włos zapomniałabym w tym tygodniu o olejowaniu, właściwie z lenistwa, bo nie chciało mi się iść do kuchni po olej... Sięgnęłam za to po krem BeBeauty zastępując olejowanie kremowaniem ;) Maska była zgodnie z postanowieniem. Świetnie radzę sobie z piciem drożdży - 1/3 kostki dziennie (bez dodatków) oraz od 1 stycznia zaczęłam pić skrzyp i pokrzywę - zaparzam obie torebki w jednym 0,5 litrowym kubku. Za niedługo dołączę suplementowanie oleju z wiesiołka - zamówiłam już w aptece internetowej. Będą też inne cuda, pochwalę się jak dostanę paczkę :)
 
poniedziałek
OdżywkaIsana "Połysk jedwabiu"
drożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitive

OdżywkaGarnier Ultra Doux Awokado i masło karitéinne
uwagi: standardowa procedura
wtorek
Odżywka drożdże1/3 kostki
Mycie
skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka
inne
Odżywka b/s

Wcierka


uwagi:
środa
Odżywka
drożdże1/3 kostki
Mycieszampon Malwa Pollena Czarna Rzepaskrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywkamaska Biovax dla przetłuszczających (na godzinę pod czepek i czapkę)inne
uwagi: oczyszczenie całych włosów szamponem + maska na godzinę, bardziej skupiłam się na długości, lekko na skalp
czwartek
Odżywka
-
drożdże1/3 kostki
Mycie
skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka

inne-
uwagi:
piątek
OdżywkaIsana "Połysk jedwabiu"drożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitiveskrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka b/sJoanna Naturia z miodem i cytrynąinne
uwagi: eksperyment! pominęłam drugie O w metodzie OMO (wyszło OM) i zamiast odżywki d/s nałożyłam b/s w większej ilości - efekt mnie zaskoczył, włosy wydawały się grubsze i nawilżone w podobnym stopniu, minusem - gorsze rozczesywanie
sobota
Olej
drożdże1/3 kostki
Mycie
skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka
inne
Odżywka b/s


uwagi:
niedziela
Olejkremowanie -krem do rąk BeBeauty na całą noc
drożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitiveskrzy-pokrzywa1 kubek
OdżywkaGarnier Ultra Doux Awokado i masło karitéinne
Wcierka-

Odżywka b/sJoanna Naturia z miodem i cytryną

uwagi:


Na żółto - olejowanie, na czerwono - maska, na zielono - laminowanie

6 komentarzy:

  1. ujmę to tak - stosowałam na ile potrafiłam przez wiele lat, potem już nieświadomie, aż do momentu, kiedy przerosło mnie to, co robi moje ciało i co wyczyaniają moje oskrzela. wtedy cały swoim jestestwem zaprzeczyłam nieświadomie prawom które rządzą światem. Teraz znowu wracam do dawnych, pozytywnych schematów. Gorąco polecam Ci książkę którą napisał Joseph Murphy (którkąkolwiek!) jest (był) mniej medialny niż "Sekret", ale podszedł do tematu glębiej, np. opisał jakie blokady ludzie stwarzają sabotując swoje pozytywne myślenie. Książka jest np. w ebooku na scribd, za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny u mnie i odpowiedź :) zapraszam częściej

      Usuń
    2. na zachętę dodam, że czyta się lekko i szybko :)
      a do Ciebie zaglądam czasem z listy włosomaniaczek, tylko zazwyczaj nie mam czasu skomentować :)

      Usuń
    3. cieszę się, że zaglądasz :) co do książek to chciałam się uczyć szybkiego czytania, zniechęcam się, że za długo męczę książkę...

      Usuń
  2. fajnt ten pomysł z taka tabelką;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, wydaje mi się, że tak jest czytelniej

      Usuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...