niedziela, 13 stycznia 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 7-13 styczeń 2013

W tym tygodniu systematycznie uzupełniałam tabelkę, by nie zapomnieć o szczegółach. Udało mi się wytrwać w postanowieniach - maska, olejowanie, drożdże i skrzypokrzywa zrealizowane w 100%. Wypróbowałam olej sezamowy. Do tego doszła próba z naftą kosmetyczną, z której byłam bardzo zadowolona. Próbuję też zużyć wodę brzozową zanim zacznę wcierać Jantar. Od środy rozpoczęłam suplementację olejem z wiesiołka (1000mg) oraz magnez i Nursea.
 
poniedziałek
Odżywka-
drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka-inne
uwagi:
wtorek
Odżywka
-
drożdże1/3 kostki
Mycieszampon Malwa Pollena Czarna Rzepaskrzy-pokrzywa1 kubek
OdżywkaGarnier Ultra Doux Awokado i masło karitéinne
Odżywka b/s
Joanna Naturia z miodem i cytryną


Wcierkawoda brzozowa


uwagi: zasnęłam z nierozczesanymi włosami, bałam się co to rano będzie... niespodzianka, prawie wcale nie wymagały czesania ;)
środa
Odżywka-drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka
-
inne1x magnez
2x Nursea
1x wiesiołek
uwagi: 
czwartek
Odżywka
Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym na 15 minut przed myciem
drożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitiveskrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywkamaska Biovax dla przetłuszczających (na godzinę pod czepek i czapkę)inne1x magnez
2x Nursea
2x wiesiołek
Wcierkawoda brzozowa

Odżywka b/s-

uwagi: włosy bardzo sypkie, lejące, lśniące
piątek
Odżywka-drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka b/s-inne1x magnez
2x Nursea
2x wiesiołek
uwagi: 
sobota
Olejolej sezamowy - 6 godzin na suche włosydrożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitiveskrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka-inne1x magnez
Odżywka b/sJoann - ekstrakt z miodu i proteiny mleczne
2x Nursea
2x wiesiołek
uwagi: pierwsza próba oleju sezamowego, mniej wysycha, zmyłam bez problemu. Włosy bez odżywki d/s gorzej się rozczesują.
niedziela
Olej-
drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka-inne1x magnez
Wcierka-
2x Nursea
2x wiesiołek
Odżywka b/s-

uwagi:


Na żółto - olejowanie, na czerwono - maska, na zielono - laminowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...