piątek, 4 stycznia 2013

Aktualizacja włosów - grudzień 2012

     Szalony czas... Święta, sylwester, nowy rok, nowa praca. Dzieje się, oj dzieje :) Z uśmiechem weszłam w rok 2013 i mam nadzieję, że zostanie on na mojej twarzy na dłużej. W końcu to jedno z moich postanowień noworocznych - popracować nad rozwojem osobistym. Ale nie o tym miał być ten post.
  
     Czas na podsumowanie ostatniego miesiąca. Oto zabiegi, którymi "męczyłam" moje włosy:
  • wytrwale myję je metodą OMO
  • moje włosy nadal lubią się z maską z Biovaxu dla włosów przetłuszczających
  • oraz polubiły odżywkę d/s Garnier Ultra Doux Awokado i masło karité
  • po Babydream przyszedł czas na płyn do higieny intymnej Facelle - polubiłam go
  • kupiłam ziołowy szampon z SLES - Malwa Pollena Czarna Rzepa, oczyszczam włosy raz w tygodniu
  • staram się raz w tygodniu olejować włosy (olej słonecznikowy)
  • wypróbowałam laminowanie żelatyną - rewelacja!
  • kupiłam ocet jabłkowy i wypróbowałam płukankę (roztwór z wodą), muszę zacząć robić to częściej by móc się wypowiedzieć na temat działania
  • łupież zniknął, skóra raczej nie swędzi
  • sporadycznie wracam do wcierki z wody brzozowej
  • czasem dodatkowo stosuję odżywkę b/s z Joanny 
  • skończyłam Skrzyp Optimę
  • zawzięcie piję drożdże - 1/3 kostki dziennie

     Pomiar pasemka kontrolnego wykazał +1,5 cm (35cm). Szczerze powiedziawszy spodziewałam się większego porostu podczas picia drożdży, ale trudno. Choć jak spoglądam w lustro widzę, że włosy są coraz dłuższe. Wyglądają obecnie tak:


4 komentarze:

  1. powodzenia w zapuszczaniu!!! Tez miałam podobną długość na początku 2012. Masz ładne i błyszczące włosy Obyś się nie znudziła pielęgnacją :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne gęste,błyszczące,zdrowe włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy. Fotka jest robiona z flashem stąd ten błyski i kolor. W świetle dziennym są wiele jaśniejsze. Do miana gęstych i zdrowych jeszcze im wiele brakuje ale myślę, że jestem na dobrej drodze :)

      Usuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...