poniedziałek, 31 grudnia 2012

Noworoczne postanowienia

     Nowy rok, nowe postanowienia, nowe nadzieje. W ubiegłym roku nie zrobiłam sobie noworocznych postanowień i myślę, że to był błąd. Dlatego tym razem postanawiam ambitniej wejść w 2013 rok.
     Niedawno przeglądałam blog aniamaluje, gdzie autorka w cyklu "rozwojowe czwartki" zaproponowała ćwiczenie mające wyrobić dobre nawyki (ćwiczenie drugie). Link do tego artykułu tutaj: < klik >
Bardzo spodobała mi się ta idea, ale postanowiłam rozwinąć swój własny arkusz w excelu, w którym wyszczególniłam czynności, które chciałabym by od stycznia weszły do moich codziennych nawyków. I w taki sposób znalazły się w tabelce m.in.


Postanowienia włosowe:
  • zapuścić włosy (15 cm w rok na pewno dam radę)
  • wzbogacić pielęgnację
  • raz w tygodniu olejowanie
  • raz w tygodniu maska
  • raz w miesiącu kuracja proteinami np. laminowanie
  • codziennie picie drożdży i skrzypokrzywy (w styczniu, później zobaczymy)
 Pielęgnacja ciała:
  • wyrobić nawyk codziennego używania toniku i kremu/balsamu
  • peelingi ciała (kawowy, drogeryjne) raz w tygodniu
  • codziennie stosować odżywkę do rzęs

Ponadto w mojej tabelce znalazły się obowiązki domowe, z który w ubiegłym roku byłam na bakier (postanowienie poprawy) oraz zadbanie o lepsze odżywianie i utrzymanie wagi po odchudzaniu. Postanowiłam sobie również zadbać o lepsze nastawienie do świata (mniej marudzenia?), więcej uśmiechu i pozytywnego myślenia, chciałabym nauczyć się efektywniejszego wykorzystywania czasu i szybkiego czytania.  Więcej nie napiszę, zostawię swoje marzenia dla siebie...

Życzę sobie i Wam siły do realizacji marzeń...

źródło

W najbliższym czasie pojawi się podsumowanie pielęgnacji w grudniu wraz z zdjęciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...