czwartek, 27 grudnia 2012

Filmowe inspiracje włosowe

     Moje maniactwo włosowe daje się we znaki w różnych momentach dnia. Nawet podczas oglądania filmów przyglądam się pięknym włosom aktorek. I tak ostatnio podczas oglądania filmu "Mroczny rycerz powstaje" zachwyciłam się włosami Anne Hathaway:

Pewnie wiele z was powie: pff, żadna tam inspiracja...  Mnie jednak te włosy urzekły, były błyszczące, gładkie, proste, końcówki równo układające się na plecach.



Jej włosy ślicznie sunęły jak się poruszała, tworzyły jedwabistą taflę.

Do tego wydają mi się gęste, są pięknie uniesione od głowy.


Dlaczego akurat ta aktorka? Długość jej włosów nie powala na kolana, ale dla mnie jest to realny cel do osiągnięcia, bardzo chciałabym w 2013 roku osiągnąć taką długość.


A to już inna aktorka i jej piękne loki, dla mnie "poza zasięgiem"... Ale pomarzyć mogę, prawda? ;)

Emmanuelle Chriqui 
http://www.filmweb.pl/film/Nie+zadzieraj+z+fryzjerem-2008-457545
 Jak wam się podobają?

1 komentarz:

  1. Szkoda, że Anne ścięła takie śliczne włosy dla roli w średnim filmie.

    OdpowiedzUsuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...