niedziela, 2 grudnia 2012

Listopad miesiącem SPA dla włosów - podsumowanie

     To był ciężki tydzień dla mnie :( Nawet nie zauważyłam kiedy minął i tym samym skończył się listopad. Czas podsumować akcję "Listopad miesiącem SPA dla włosów". Nie będzie tego dużo, bo dołączyłam w środku miesiąca.

  

A więc w ramach tej akcji wykonywałam następujące zabiegi:
  • olejowanie - olej słonecznikowy, Olisana, oliwa z oliwek
  • maska miodowo-jajeczna - tu recenzja
  • maska drożdżowa - tu recenzja
  • woda brzozowa wcierana w skalp
  • płukanki z macierzanki
  • olejek z drzewa herbacianego dodany do szamponu - o olejku
  • peeling cukrowy
Efekty:
  •  moje włosy polubiły się z olejem słonecznikowym, Olisana i oliwa z oliwek nie wypadła tak dobrze, choć może niepotrzebnie się zniechęciłam po pierwszym razie (?)
  • maska miodowo-jajeczna to był mój hit - konsystencja, zapach, smak ;) wszystko mi odpowiadało, moim włosom też posłużyła, stały się sypkie, nawilżone, miękkie i gładkie i do tego lśniące, końce nie strączkowały się.
  • maska drożdżowa- mój kit - zapach, nieudana konsystencja (za dużo mleka), szorstkie, brzydko pachnące włosy, zapach jeszcze poczułam przy następnym myciu kiedy zmoczyłam włosy... Nie wrócę już do tej maski, przynajmniej nie w tej postaci
  • płukanka z macierzanki poszła w odstawkę na rzecz wcierania wody brzozowej - z tą drugą mam teraz problem, odstawiłam, bo pojawił mi się łupież i swędzi mnie skóra głowy. Jestem załamana i nie wiem co mam z tym zrobić...
  • pierwsze próby pozbycia się łupieżu to właśnie zastosowanie dodatku olejku z drzewa herbacianego i peelingu cukrowego - efekt był chwilowy, łuski nadal są na skórze i nie mogę przestać się drapać :(
Więc jak zwykle nie jestem do końca zadowolona z efektów... Pojawienie się łupieżu spowodowało u mnie małe zniechęcenie. Do tego doszła grypa (wysoka gorączka i antybiotyki) i problemy osobiste. Może również te czynniki wpłynęły na stan mojej skóry głowy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...