poniedziałek, 21 stycznia 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 14-20 styczeń 2013

Nie dotrzymałam postanowień... Nie zrobiłam olejowania, ani zbytnio nie starałam się w pielęgnacji. Zdarzyło mi się zasnąć bez mycia i w ten sposób przetłuściłam włosy. Ratowałam potem skórę peelingiem kawowym, całkiem przyjemny zabieg. Maskę zrobiłam raz i zaczęłam wcierać Jantar, staram się codziennie, choć też mi nie wychodzi... Za to z drożdżami i herbatą z skrzypu i pokrzywy nie mam problemu, podobnie z suplementami. To był ciężki tydzień...
 
poniedziałek
OdżywkaIsana
drożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitiveskrzy-pokrzywa1 kubek
OdżywkaGarnier Ultra Doux Awokado i masło karitéinne1x magnez
2x Nursea
2x wiesiołek
WcierkaJantar w mokry skalp


uwagi:
wtorek
Odżywka
-
drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka-inne1x magnez
Odżywka b/s
-

2x Nursea
WcierkaJantar na noc

2x wiesiołek
uwagi:
środa
OdżywkaIsanadrożdże1/3 kostki
Myciepłyn do higieny intymnej Facelle Sensitiveskrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka b/s
Joann - ekstrakt z miodu i proteiny mleczne
inne1x magnez
2x Nursea
WcierkaJantar w mokry skalp

1x wiesiołek
uwagi: 
czwartek
Odżywka
-
drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka
-
inne1x magnez
WcierkaJantar na noc
2x Nursea
Odżywka b/s-
2x wiesiołek
uwagi:
piątek
Odżywka-drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka b/s
inne1x magnez
2x Nursea
2x wiesiołek
uwagi:  dzień dziecka... zasnęłam bez mycia
sobota
Peelingpeeling skóry głowy - kawowydrożdże1/3 kostki
Mycieszampon Malwa Pollena Czarna Rzepaskrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywkamaska Biovax dla przetłuszczających (na godzinę pod czepek i czapkę)inne1x magnez
2x Nursea
WcierkaJantar
2x wiesiołek
uwagi: za bardzo przetłuściłam włosy, dlatego zrobiłam peeling.
niedziela
Olej-
drożdże1/3 kostki
Mycie-skrzy-pokrzywa1 kubek
Odżywka-inne1x magnez
Wcierka-
2x Nursea
Odżywka b/s-
2x wiesiołek
uwagi:


Na żółto - olejowanie, na czerwono - maska, na zielono - laminowanie

2 komentarze:

  1. nie wiedziałam, że jest wersja Audio, mam nadzieję, że ta książka zapoczątkuję lawinę pozytywnych wydarzeń w Twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :) wręcz wierzę w to, a to już chyba dobry początek :) pozdrawiam

      Usuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...