poniedziałek, 4 lutego 2013

Chwilowa przerwa, refleksje...

     Nie było mnie trochę czasu. Prawie wcale nie zaglądałam do włosomaniaczek. Nie odwiedzałam też własnego blogera by zapisywać tygodniową pielęgnację... W sumie to nie było co pisać, nie starałam się zbytnio. Nie zrobiłam olejowania ani maski raz w tygodniu, nie przykładam się do wcierek ani odżywek, zdarzyło mi się iść spać w nierozczesanych i mokrych włosach. W sumie nie wiem co się dzieje, włosomaniactwo zeszło na drugi plan... Niestety. Praca zajęła mnie do reszty.
    
Pocieszające jest to, że rozwijam się w innych kierunkach. Coraz więcej ogarniam spraw w pracy, kończę słuchanie "Potęgi podświadomości" i zmieniam nastawienie do siebie i otaczającego mnie świata. Staram się myśleć pozytywnie, wykonywać ćwiczenia zawarte w książce. Trudne to, ale warto. Będę walczyć o siebie i swoje zdrowie psychiczne. Udało mi się wciągnąć w ten temat kilka osób, więc otaczają mnie coraz bardziej pozytywni ludzie. Zmieniam się ja i zmienia się mój świat. Na lepsze.


     Jutro postaram się podsumować miesiąc, wkleić fotki, które nie wyszły rewelacyjnie i napisać notkę o zakończeniu akcji zapuszczania włosów. Muszę się tylko bardziej zmobilizować.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...