poniedziałek, 25 lutego 2013

Tygodniowa pielęgnacja - 18-24 luty 2013

Kiepsko z tą moją pielęgnacją. W tygodniu umyłam włosy tylko 3 razy, choć wymagałyby częściej. Wypróbowałam nową odżywkę Garniera i trzeba przyznać, że jest bardzo fajna, jak jej poprzedniczka. O efektach na razie nie piszę, ale czuję, że będę zadowolona. Testuję też szampon Farmony brzozowy, zachwycił mnie zapachem, wyjątkowo pięknym jak na szampon ziołowy. Jako maski użyłam tym razem całej reszty Garniera Awokado i kariate i przytrzymałam w czasie kąpieli na 15 minut. Zrobiłam też krótkie olejowanie naftą. Żałuję, że nie wychodzi mi standardowe olejowanie włosów na więcej godzin, jakoś nie mogę się zorganizować w czasie. Muszę też przypilnować się z suplementami, widać, że i to w kratkę mi wyszło...
 
poniedziałek
OdżywkaJoanna Naturia miód i cytryna
skrzyp optima1 kapsułka
MycieFarmona brzozowywiesiołek1 kapsułka
OdżywkaGarnier Ultra Doux Awokado i masło karité - na 15 minutinne1x magnez
WcierkaJantar w mokry skalp


uwagi:
wtorek
Odżywka
-
skrzyp optima2 kapsułki
Mycie-wiesiołek2 kapsułki
Odżywka-inne1x magnez
Odżywka b/s
-

WcierkaJantar w mokry skalp


uwagi:
środa
OlejNafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym - 10 min.skrzyp optima2 kapsułki
MycieFarmona brzozowywiesiołek2 kapsułki
Odżywka
Garnier drożdże piwne i owoc granatu
inne1x magnez
Wcierka-


uwagi: 
czwartek
Odżywka
-
skrzyp optima2 kapsułki
Mycie-wiesiołek2 kapsułki
Odżywka
-
inne1x magnez
Wcierka-

Odżywka b/s-

uwagi:
piątek
OdżywkaJoanna Naturia miód i cytrynaskrzyp optima1 kapsułka
MycieFarmona brzozowywiesiołek1kapsułka
Odżywka Garnier Ultra Doux Awokado i masło karitéinne1x magnez

WcierkaJantar w mokry skalp


uwagi: 
sobota
Odżywka
skrzyp optima-
Mycie
wiesiołek2 kapsułki
Odżywka
inne1x magnez
Wcierka


uwagi:
niedziela
Olej-
skrzyp optima-
Mycie-wiesiołek
Odżywka-inne
Wcierka-

Odżywka b/s-

uwagi:


Na żółto - olejowanie, na czerwono - maska, na zielono - laminowanie

3 komentarze:

  1. Jeśli to Cię pocieszy, to też mam lenia obrzydliwego. Kładę się ostatnio spać z mokrym łbem, nie olejuję (no dobra, dziś naolejowałam, bo kupiłam NOWE, a jak nowe, to chce się użyć :P), myję byle jak, byle szybciej, to samo z odżywianiem... :P Jak tak dalej pójdzie, to spokojnie w miesiąc zaprzepaszczę wszystko, co osiągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widzę, że złapałyśmy tego samego wirusa - lenius pospolitus :)

      Usuń
  2. Ja stosuję oleje zawsze na noc, to moja ulubiona metoda. Chodzenie z tłustymi włosami po domu w czasie dnia nie za bardzo mi odpowiada, szczególnie jeśli olej ma niezbyt przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...