środa, 14 listopada 2012

Małe zakupy :)

     Wybrałam się wczoraj do Rossmana z nadzieją, że nie wydam zbyt dużej kwoty ;) Oto co kupiłam do mojego skromnego włosomaniactwa:



     Docelowo zależało mi najbardziej na płynie do higieny intymnej Facelle, o którym sporo czytałam na wizażu oraz innych blogach. Zastąpi mi używany do tej pory szampon Babydream. Chciałabym spróbować również ten płyn do mycia ciała, bo zauważyłam, że mydło bardzo wysusza moją skórę. A skórę mam mocno problemową... ale to długa historia, może kiedyś odważę się o tym napisać.

     Nawet nie wiedziałam, że są trzy wersje tego płynu. Wybrałam ten "różowy" Sensitive. Mam nadzieję, że będzie współpracował z skórą mojej głowy i że się polubimy :)

     Drugi zakup to odżywka Garnier Ultra Doux Awokado i masło karité. Odżywka przeznaczona jest do włosów zniszczonych. Również zachęcona recenzją na którymś blogu (nie pamiętam już gdzie) postanowiłam sprawdzić. Tutaj link do wizażu - klik. Zapach zachęcający, cena nie wygórowana. Skład dobry. Zobaczymy jak moje włosy będą na nią reagować. Odżywka ta posłuży mi jako drugie O w metodzie OMO (zamiast Joanny z apteczki babuni, która już mi się kończy).


Ceny tych produktów:
Facelle - 6,29zł / 300ml
Garnier - 7,49zł / 200ml


 Mam zamiar zacząć używać dopiero jak wykończę Babydream i Joannę ;)

Pozdrawiam zaglądających :)


2 komentarze:

  1. Też ostatnio nabyłam odżywkę Garnier'a. Moim zdaniem pachnie prześlicznie, delikatnie. Do tej pory użyłam zaledwie trzy razy, ale już mogę powiedzieć że bardzo dobrze wygładza moje włosy po zastosowaniu szamponu baby dream :) dla moich włosów jest super. Na płyn póki co raczej się nie zdecyduję, jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe doświadczenie w porównywaniu produktów, ale własne wrażenia na pewno opiszę. Babydream dobrze się sprawdzał, sama jestem ciekawa jak będzie z Facelle, ale nastawiona jestem pozytywnie ;)

      Usuń

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...