poniedziałek, 19 listopada 2012

Tygodniowa pielęgnacja - 12-18 listopad 2012

Poniedziałek 


na całą noc:
Olejowanie - krem do rąk BeBeauty z masłem Shea i olejem kokosowym 

rano:
Odżywka - Isana "Połysk jedwabiu"
Mycie - szampon Babydream dla dzieci
Odżywka - Joanna Z Apteczki Babuni do włosów wzmacniająca
Wcierka -  woda brzozowa na mokry skalp

Suszone na szybko, na ciepło. Włosy przyjemne, nie przetłuściły się zbyt szybko.

 

Wtorek


nic

Włosy wieczorem nieświeże u nasady.

na noc:
Olejowanie - olej Olisana

 

Środa



rano:
Mycie - szampon Babydream dla dzieci
Odżywka - Joanna Z Apteczki Babuni do włosów wzmacniająca
Wcierka -  woda brzozowa na mokry skalp

 

 

Czwartek


na noc:
Olejowanie - olej Olisana

 

Piątek


rano:
Mycie - szampon Babydream dla dzieci
Maska - drożdżowa (drożdże + mleko)

Duży błąd! Po drożdżach nie nałożyłam odżywki, co dało mi suche drażniące końce, w dodatku "pachnące" drożdżami. Masakra!



Sobota


po południu:
Zabezpieczenie - krem do rąk BeBeauty wtarty w końce

Niestety ani to nie zniwelowało złego wpływu wczorajszej maseczki drożdżowej. Włosy były tak samo szybko przetłuszczone u nasady, drożdże nie zmniejszyły przetłuszczania. Pewnie nie za pierwszym razem, ale nie wiem czy będzie kolejny...

 

Niedziela


nic

Miało być olejowanie na noc, mycie i maska z żółtka... Niestety, tak mnie przeziębienie dopadło, że rozłożyłam się na całą niedzielę z wysoką gorączką...

 

Codziennie


2 x dziennie Skrzyp, 2 x Asparaginian, 1 x Immuno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...